Muziekles op klarinet of saxofoon

Als je klarinet of saxofoon wilt leren spelen bij Aurora krijg je les van Irma Neuteboom – van den Bosch. Irma studeerde in 1993 af aan de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten / Hilversums Conservatorium bij Henk de Graaf. Een proefles is altijd mogelijk: neem daarvoor contact op met Irma: 06-55853448 / 0344-652660 of i.neuteboom@vision-ita.com

Naast haar lessen bij muziekvereniging Aurora, geeft Irma les aan muziekschool/vereniging Aurora Leerdam en verzorgt muziekcursussen en blazersklassen op basisscholen in Beesd, Leerdam en Gorinchem. Klassieke roots, maar ook in de lichte muziek heeft Irma veel ervaring. Zo speelt Irma klarinet en saxofoon in het Roaring Railroad Orchestra in Utrecht en altsax in Caseys Bigband, Leerdam.

Muziek maken is leuk en dat is ook het belangrijkste uitgangspunt van de muzieklessen die Irma geeft. Het aanleren van goede speelvaardigheden en een muzikale ontwikkeling staan voorop en ook de technische beheersing van het instrument krijgt aandacht. Lesmethodes worden afgestemd op de leerling. Zowel klassieke als populaire muziek komt aan bod in de lessen. Ook heeft de leerling mogelijkheid om deel te nemen aan landelijk genormeerde HaFaBra examens.