Alternatief optreden Beukenhorst

Ieder jaar speelt Aurora begin juli tijdens een zomerconcert de bewoners van Beukenhorst toe, zo ook afgelopen woensdag 8 juli. Maar het was wel een bijzonder concert dit keer. Aurora heeft zoveel leden dat we volgens de RIVM richtlijnen, zoals de 1,5 meter afstand, niet allemaal tegelijk in ons gebouw konden oefenen. Anderhalve maand geleden mochten we weer in kleine groepen spelen en zijn we diverse ensembles gestart. Vijf van deze ensembles hebben woensdagavond hun repertoire laten horen aan de bewoners van Beukenhorst. De bewoners konden vanaf hun balkon luisteren en een enkeling kwam met rolstoel en al buiten luisteren. De drumband en het saxofoonkwintet begonnen de avond elk aan een andere zijde van het gebouw. Gevolgd door de klarinetten, met een invaller op de basklarinet omdat onze eigen basklarinettist helaas in de coronadoelgroep zit en nog niet kan spelen. De hoorns klonken erg mooi, zittend op de bankjes voor Beukenhorst. De uitsmijter van de avond was de Egeländer blaaskapel, die gekleed in dirndls en lederhosen, maar liefst 12 nummers ten gehore bracht. Het was fijn om weer te kunnen optreden en iets voor de bewoners te kunnen betekenen.

Drumband
Saxofoonkwintet