Donatie Lionsclub Utrechtse Heuvelrug (LCUH) ontvangen

Om de muziekvereniging Aurora te ondersteunen bij de uitbreiding van het Muziekcentrum is er door de Lionsclub Utrechtse Heuvelrug (LCUH) op 26 november een wijnproeverij gehouden in de Octaaf. De opbrengst van €1.000,– is bij het recente Nieuwjaarsconcert op 25 januari feestelijk overhandigd aan Aurora. we danken de LCUH hartelijk voor deze mooie bijdrage.

Donatie ontvangen van Stichting Wel-Doen (SWD)

Muziekvereniging Aurora heeft van de Stichting Wel-Doen (SWD) in Driebergen een prachtige donatie ontvangen die het nu mogelijk maakt om zonnepanelen te realiseren op het dak van het muziekcentrum. Dit is de noodzakelijke laatste grootste stap bij het klimaatneutraal maken van het gebouw, een van de grote ambities bij de uitbreiding van het muziekcentrum. De … Meer lezen Donatie ontvangen van Stichting Wel-Doen (SWD)

Donatie Rabo Clubsupport

Op dinsdag 14 oktober heeft Harmonie Aurora een donatie ontvangen van van €1.039,77. Wat zijn we blij met dit mooie bedrag! Het bestedingsdoel is wederom de uitbreiding van het Muziekcentrum Aurora. Bedankt dus aan iedereen die op ons heeft gestemd.

Donatie van Stichting Wel-Doen Driebergen

Op 10 maart 2019 heeft de Stichting Wel-Doen Driebergen (SWD) besloten om een bijdrage te verstrekken van €12.956,84 ten behoeve van de realisatie van duurzame verlichting in het nieuwe Muziekcentrum Aurora. Wij zijn hier zeer dankbaar voor. De Stichting Wel-Doen Driebergen (SWD) ondersteunt projecten op het gebied van cultuur, educatie, kunst, milieu, duurzame ontwikkelingen, religie … Meer lezen Donatie van Stichting Wel-Doen Driebergen

Ondersteuning Stichting Elise Mathilde Fonds

Op 22 februari 2019 heeft de Stichting Elise Mathilde fonds besloten om de uitbreiding van het muziekcentrum financieel te ondersteunen met een bedrag van € 5.000,00. We zijn zeer dankbaar voor deze ondersteuning. Op de website van de Stichting Elise Mathilde Fonds is te lezen dat “de stichting steun [geeft] aan instellingen die een algemeen … Meer lezen Ondersteuning Stichting Elise Mathilde Fonds

We lopen tegen een muur

Inmiddels lopen we tegen een muur…die er eerst niet stond! Hieronder is te zien dat de fundering al klaar is en dat de meeste muren al bijna overeind staan. Het gaat dus goed met de verbouwing, die met vereende krachten wordt uitgevoerd. Sommige orkestleden blijken ineens te kunnen metselen!