Gaat het jubileumkerstconcert door?

Vrijdag 26 november heeft het kabinet nieuwe coronamaatregelen bekendgemaakt. Aan de hand van de richtlijnen heeft het bestuur van Aurora onderzocht of en hoe het geplande jubileumkerstconcert op 18 december door kon gaan. Het bestuur is tot de conclusie gekomen dat er geen goed signaal van uitgaat als het concert onder de huidige omstandigheden zou … Meer lezen

Muzikale feestavond zaterdag 30 oktober

FEEST is het thema van deze muziekavond in ons jubileumjaar. Leden van Aurora treden voor u op. Van enthousiaste beginners tot ervaren muzikanten, allemaal willen ze graag hun plezier in muziek maken delen met familie en andere belangstellenden. De avond begint om 19.00 uur in Muziekcentrum Aurora.

Concert Beukenhorst 12 juli 2021, 19.15 uur

Eindelijk mogen we weer voor u optreden. We hebben u gemist, u ons ook? Ons traditionele concert in de voortuin van Beukenhorst op de hoek van de Akkerweg is het eerste concert in een jaar. We kijken er erg naar uit u te ontmoeten en muziek voor u te maken. Het Jeugdorkest trapt af om … Meer lezen

Alternatief optreden Beukenhorst

Ieder jaar speelt Aurora begin juli tijdens een zomerconcert de bewoners van Beukenhorst toe, zo ook afgelopen woensdag 8 juli. Maar het was wel een bijzonder concert dit keer. Aurora heeft zoveel leden dat we volgens de RIVM richtlijnen, zoals de 1,5 meter afstand, niet allemaal tegelijk in ons gebouw konden oefenen. Anderhalve maand geleden … Meer lezen

Donatie Lionsclub Utrechtse Heuvelrug (LCUH) ontvangen

Om de muziekvereniging Aurora te ondersteunen bij de uitbreiding van het Muziekcentrum is er door de Lionsclub Utrechtse Heuvelrug (LCUH) op 26 november een wijnproeverij gehouden in de Octaaf. De opbrengst van €1.000,– is bij het recente Nieuwjaarsconcert op 25 januari feestelijk overhandigd aan Aurora. we danken de LCUH hartelijk voor deze mooie bijdrage.

Donatie ontvangen van Stichting Wel-Doen (SWD)

Muziekvereniging Aurora heeft van de Stichting Wel-Doen (SWD) in Driebergen een prachtige donatie ontvangen die het nu mogelijk maakt om zonnepanelen te realiseren op het dak van het muziekcentrum. Dit is de noodzakelijke laatste grootste stap bij het klimaatneutraal maken van het gebouw, een van de grote ambities bij de uitbreiding van het muziekcentrum. De … Meer lezen

Donatie Rabo Clubsupport

Op dinsdag 14 oktober heeft Harmonie Aurora een donatie ontvangen van van €1.039,77. Wat zijn we blij met dit mooie bedrag! Het bestedingsdoel is wederom de uitbreiding van het Muziekcentrum Aurora. Bedankt dus aan iedereen die op ons heeft gestemd.

Donatie Carel Nengerman Fonds

Op 11 juni 2019 heeft Muziekvereniging Aurora een donatie van €1.000,– ontvangen van de Stichting Carel Nengerman Fonds. Deze donatie is gedaan in het kader van het Festival Musicale. We zijn de Stichting Carel Nengerman zeer dankbaar voor deze waardevolle ondersteuning. De stad en de provincie Utrecht staan centraal voor het Carel Nengerman Fonds. Het … Meer lezen

Festival Musicale zeer succesvol

Op 6 april 2019 heeft Aurora het Festival Musicale georganiseerd, een muzikaal en culinair feestje ten bate van de uitbreiding van het Muziekcentrum Aurora. Het was een zeer succesvolle dag, vol positieve energie en mensen die elkaar ontmoetten. De totale opbrengst ten bate van de uitbreiding van Muziekcentrum Aurora was boven verwachting: €13.618,15 !!! U … Meer lezen