Informatie voor donateurs

U bent donateur

Als donateur betaalt u een vast bedrag per jaar, minimaal €25. Voor vragen over uw donateurschap, adreswijzigingen, een aanpassing van het jaarbedrag en andere administratieve zaken kunt u een mail sturen naar secretariaat@harmonie-aurora.nl.

U wilt donateur worden

U kunt donateur worden van Aurora! Dat betekent dat u structureel bijdraagt aan het voortbestaan van deze bijzondere muziekvereniging. Dankzij uw steun kan Aurora concerten blijven geven en ook haar muzikale activiteiten in het dorp voortzetten, zoals het opluisteren van Koningsdag, de Nationale Dodenherdenking en de Avondvierdaagse.

Doet u mee? Het werkt als volgt: u doneert jaarlijks 25 euro (een groter bedrag mag natuurlijk ook) en steunt daarmee de vereniging. Eenmaal per jaar nodigen we u uit voor een van onze concerten, waarvoor u twee gratis toegangskaarten ontvangt.

Wilt u donateur worden? Dat is fantastisch. Stuurt u dan een mail naar secretariaat@harmonie-aurora.nl waarin u aangeeft dat u donateur wilt worden. Wij nemen dan contact met u op voor de aanmelding.

Koningsdag 2018