Muziekcentrum Aurora

Aurora heeft een grote rol in het muzikale en maatschappelijke leven in het dorp. Om deze rol te kunnen blijven spelen, is in 2019-2020 een ingrijpende uitbreiding van Muziekcentrum Aurora uitgevoerd. Daarmee is een multifunctioneel muziekcentrum ontstaan, met een grote repetitie/concertzaal en er drie nieuwe lesruimten, zodat er beter en gelijktijdig les kan worden gegeven. Hiermee zorgen we er voor dat kinderen betere muziekles in het dorp kunnen krijgen.

Met de recente uitbreiding is de akoestiek en daarmee de geluidsbescherming voor de muzikanten binnen het gebouw verbeterd, zodat er op een hoger niveau muziek gemaakt kan worden. Zo groeien we in kwaliteit.

Tot slot is Muziekcentrum Aurora energieneutraal. Het gebouw is losgekoppeld van het gas, wat mogelijk is door de sterk verbeterde isolatie, de zonnepanelen, vloerverwarming en klimaatbehandeling met warmtepomp. Hiermee is Aurora voorbereid op de toekomst.

Er zijn vier muziekruimtes beschikbaar.

Alle informatie over de verhuur van deze ruimten vindt u op deze pagina.