Aurora in 2022

De orkesten van Muziekvereniging Aurora bereiden zich voor op nieuwe optredens. Daarbij staat het 125-jarig jubileum centraal. Vorig jaar viel dat helaas in het water, maar we maken ons nu op voor een prachtig jubileumconcert op zaterdag 18 juni. Zet die datum alvast in je agenda!

Ook zullen we weer te zien zijn in het dorp. Koningsdag, de Dodenherdenking op 4 mei, de avondvierdaagse en het concert in de tuin van Beukenhorst staan op het programma en je bent van harte uitgenodigd om te komen luisteren. Wij kijken ernaar uit!

Zelf muziek maken

Wil je ook meespelen? Je bent van harte welkom als je een blaasinstrument of slagwerk speelt. We hebben een harmonieorkest, een beginnersorkest, een jeugdorkest, een dweilband en een slagwerkgroep.

Ook voor les op verschillende instrumenten kun je bij ons terecht.