Aurora in het voorjaar: Koningsdag, 4 mei en voorjaarsconcert

Harmonie Aurora zit niet stil. We zijn druk aan het repeteren voor Koningsdag, de dodenherdenking, het voorjaarsconcert en de avondvierdaagse.

Lijkt het je leuk om mee te spelen? Neem dan contact op met het secretariaat voor meer informatie. We zijn vooral op zoek naar klarinettisten, maar er is ook plek voor andere blazers en voor slagwerkers.

Op 27 april, zullen we zoals gebruikelijk een aubade brengen op Sparrendaal, om de mensen die een koninklijke onderscheiding krijgen te feliciteren en Koningsdag in te luiden.

Op 4 mei begeleiden we bij het monument in park De Wildbaan de dodenherdenking

En op zaterdag 1 juni geven we een voorjaarsconcert in de Historische Theetuin van Bartiméus. Het wordt een vrolijk concert met verrassende elementen dus hou deze avond vrij!

De avondvierdaagse is dit jaar in de week van 3 juni, met het afsluitende defilé op donderdag 6 juni. Dan lopen het harmonieorkest en de slagwerkgroep van Aurora mee om de kinderen muzikaal te begeleiden.